Painted dogs.. Olifanten.. Buffalo.. - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Noortje Peeters - WaarBenJij.nu Painted dogs.. Olifanten.. Buffalo.. - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Noortje Peeters - WaarBenJij.nu

Painted dogs.. Olifanten.. Buffalo..

Door: Noortje

Blijf op de hoogte en volg Noortje

24 Juni 2008 | Zimbabwe, Harare

Haaai

Even een kort berichtje.. Ten eerste om jullie te laten weten dat ik morgen naar Vic Falls vertrek en dat ik Zaterdag 28 juni naar Swaziland ga om 5 weken met zwarte en witte Neushoorns te werken..
Jammer dat ik weg moet.. zeker in deze situatie. De mensen zijn triest gestemd.. en hebben geen hoop op een goede toekomst...
Maar met Swangiray in de NL ambassade..
Met pijn in mijn hart neem ik op deze manier afscheid van deze geweldige mensen hier..

Verder heeeele gave foto's toegevoegd van de honden die ik vanochtend vroeg gezien heb (ik was al om half 5 mijn nest uit...) en van de olifanten en buffels..!!

ZOOOOOOOOO GAAAAAF.. en de honden waren ook echt heel speciaal om te zien.

Nou ik weet niet of ik nog veel internet acces heb in Swaziland dus.. met dit bericht moeten jullie het voorlopig doen!

Dieke knoevel.. ..

van Noortje

  • 24 Juni 2008 - 09:25

    Wiel:

    Hoi Noortje
    Leuke foto's
    Fijn dat je het naar zin hebt ware het niet dat je moet verhuizen.
    We wensen je een goede reis en een aangenaam verblijf in Swaziland alwaar je de neushoorns lekker kunt knuffelen. Witte of zwarte dat maakt mij niet zoveel uit. Met Oma gaat het goed, al wil ze liever gaan wandelen dan binnen vertoeven. Niet zo gek toch met dit weer? (25 - 30 °C)

  • 24 Juni 2008 - 09:41

    Nicolijn:

    Hoi Noortje!

    Wauw die foto's! Naast je beschrijvingen maakt dat wel t plaatje compleet en begrijpelijk dat je geniet!
    Heel veel succes en nog meer prachtige ervaringen in Swasiland!
    Groetjes
    Nicolijn

  • 24 Juni 2008 - 09:48

    Joris:

    Ha Noortje,

    Ik hoop voor de mensen in Zimbabwe dat er een omslag gaat komen in de situatie. Ik denk in ieder geval dat jij een even grote indruk hebt achtergelaten als jij indrukken hebt gekregen. Super dat je de honden hebt kunnen zien en hoe dicht bij. Zijn ze niet schuw? Veel plezier bij de Victoria falls en een goede vlucht Swaziland.

    Groetjes,

    Joris

  • 24 Juni 2008 - 14:10

    Maud:

    Hee meis,
    Ik had Dik alweer ff gebeld, nadat ik het nieuws had gezien gister, tis wat in dat land! Vervelend voor je maar wat in Nederland niet lukte, lukt ter plekke wel, echt mooi dat je in Swaziland terecht kunt! Sjiek, die foto's.
    Geniet ervan, maar dat doe je wel, het enthousiasme spat ervan af in je berichten!
    Liefs, xx
    Maud

  • 24 Juni 2008 - 14:28

    Joke En Yvonne:

    Hey Noortje,

    Echt grappige foto's zeg. Is die ene hond op de foto aan de scheit? hahaha....
    Ik ben wel blij dat je gaat verkassen nu maar goed het is idd wel erg jammer voor jou. He geniet er nog even van want voor je het weet zit je weer op de bank bij mij in huis.... hahaha...
    Kus Yvonne

    alweer verkassen maar dat is in ieder geval voor jou veiliger. je gaat meteen wel van klein naar een stelletje grote dieren hopelijk gaat je rugzak er dit keer niet van door.en blijft alles wat er nog inzit daar in zal blijven. voor nu veel kussen van ons aan jou
    groet joke

  • 24 Juni 2008 - 14:39

    Dimfy:

    oeff,
    wat een reis, ongelofelijk! Ben benieuwd wa voor spannends en moois je nog meer te wachten staat!
    Blijf genieten! Liefs Dimfy

  • 24 Juni 2008 - 14:43

    Rachel:

    Hoi NOortje!!
    Wat geweldig om je avonturen te lezen. Gelukkig heb je snel leuke mensen gevonden, dat zal op je nieuwe plek ook wel lukken. Maar dat zal best een dubbel gevoel zijn. Als ik het zo lees en de foto's zie, is het net of ik zelf weer in Afrika ben. De natuur en de rust, de prachtige dieren. Gewldig dat jij er zo lang van mag genieten! En er ook nog iets mag betekenen...
    Veel groetjes, Rachel.

  • 24 Juni 2008 - 17:47

    Lobke:

    Wát een avontuur hey meis ... thnx voor je mail en berichten.
    Ik mail je nog terug, maar denk idd niet dat reizen 'm gaat worden, tenzij ik al eerder kom en de eerste 2 weken zélf mijn weg vind in SA ... ik denk erover.

    Dikke X, Lobke

  • 24 Juni 2008 - 21:10

    Princepe:

    Vooral de foto van de hond die recht in de lens kijkt terwijl deze bezig is, is erg leuk.

    Dik ke kus

  • 25 Juni 2008 - 16:10

    Loes:

    Noortje, wat een avonturen!
    wel goed dat je alweer een nieuw doel hebt, kun je daar naar uitkijken.
    geniet ervan!

    groetjes Loes

  • 26 Juni 2008 - 18:47

    Hanneke:

    He hallo Noortje,
    Ik hoop dat je veilig van honk gaat wisselen. Wat een spanning daar zeg. Doe voorzichtig meid en geniet van alles wat wel goed gaat.
    Hier hele goede uitslagen van mam gekregen(totaal niet verwacht) we hoeven pas 6 augustus terug. Blacky heeft wel een terug val, maar dat zal wel weer goed komen.
    Groeten Hanneke

  • 27 Juni 2008 - 07:50

    Ron:

    Fijn dat je het ondanks de situatie het zo naar je zin hebt gehad! en zeker nu je de honden hebt gezien . Zeker een rede om nog eens terug te komen. Veel plezier in Swaziland. Als je nog kleine kralen dingen ziet die we na kunnen maken en volgens jou goed in de verkoop kunnen liggen neem ze dan aub mee groeten Ron

  • 27 Juni 2008 - 07:50

    Ron:

    Fijn dat je het ondanks de situatie het zo naar je zin hebt gehad! en zeker nu je de honden hebt gezien . Zeker een rede om nog eens terug te komen. Veel plezier in Swaziland. Als je nog kleine kralen dingen ziet die we na kunnen maken en volgens jou goed in de verkoop kunnen liggen neem ze dan aub mee groeten Ron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Harare

Noortje

Actief sinds 23 April 2008
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 26678

Voorgaande reizen:

27 Juli 2010 - 23 Augustus 2010

terug naar Afrika.. maar nu samen met DIK !!

02 Juni 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: